The Ark! :)

Fett soft dag idag, började 9.40 :) o slutade 11.30 ;). Sånna dagar gillar jag :P
Men iaf, vet ni?! Jag ska upp o kolla The Arks sista konsert!!! Fatta sjukt! Det är helt sjukt sorgligt att dom lägger ner.. Dom killarna hade alltid vart mina änglar... Och lägger dom av... :( Aja, allt har ett slut, och nu har dom nått sitt. Men iaf, jag ser iaf sjukt mkt framemot denna konsert!! Det kommer bli en skunt bra helg, :D.
pUSS på er alla <3  
lots of

Emma'
2011-09-01 @ 17:12:53
URL: http://emmaarundqvist.blogg.se/

Gillade dom när jag va typ 4-5 år o har hatat dom sen jag började skolan O.o haha tycker de e bra att dom slutar, orkar inte höra dom en massa på radion osv.. ;d

haha förlåt lina :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0