Dejt med kudden nästa ;)

Okej, hann visst blogga en gång till innnan jag skulle sova.
Snart halv två, och jag är inte alls trött längre,,
Just nu taggar jag till 1000 för att träffa världens bästa männsikor och se världens bästa show! :D
Kommer befinna mig på Liseberg hela måndag, så är det någon som har lust att komma förbi och säga hej är det bara att slå en pingla, finns på mobilen ;). Ni kan väl numret?! Annars så får ni höra av er så ska vi fixa de ;).
Lite hyper just nu asså, haha.
Jo, juste, ja skulle fixa lite mat tills senare, så ja bestämde mej för o göra lite sallad, tror ni ite de blev asmkt sallad eller?! Haha, så om det är ngn som vill ha lite sallad sen i Åseda så är det bara att leta upp mej, för ja kommer inte palla käka upp allt de ;).
Är väldigt sugen på Celcius, men det skulle jag ju inte rekommendera mig själv att dricka just nu, så pigg som jag blev av det ;).
Puss puss, nu ska ja ändå försöka sova lite, men först ska ja hänga upp lite tvätt... ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0