Blev en massa Dirty Loops hära ;)

Shit va de känns ovant o blogga från datorn, men men, nu är ja hemma iaf (fram tills imorn).
Kom hem igår då, pallade inte blogga,. Orkade typ ingenting, handlade och sen slutade de me att ja sov hos Micha ;).
Idag har ja då hängt lite me min lilla ängel Emma, najjs najjs, har inte träffat henne på evigheter!!!
Drar till Åseda imorn, tagga In the club tour!, sista stoppet ja besöker, Älskar verkligen showen! Känns sorgligt att ja ser den för allra sista gången imorn, ;'( *snyft*
Världens bästa peoples kommer vara på plats, och de kommer bli en grym spelning med världens grymmaste Danny och världens grymmaste Dirty Loops! :D
Det som slår mig mest är inte att ja kommer att sakna Danny, för honom ser ja så snart igen ;),
men de kommer bli grymt tomt utan att få träffa killarna i DL, på vem vet hur länge?!
Har inte fattat förrän nu hur mkt ja kommer sakna framför allt Jonah! Typ världens snällaste o omtänksamaste människa! Kan inte hålla mig för skratt när ja tänker på att han faktiskt ville ringa efter en taxi till mig och mina polare efter Laholm, när ja drev med honom o sa vi skulle få gå hem te Mellbystand mitt i natten vid typ 2.
Så ja säger bara de, att det är på tiden att Dirty Loops bokar spelning i Växjö omgående! Eller iaf i närheten så man kan dra o kolla!!
För dom är grymma!! Lyssna själva;
Ha de så bra, så kanske vi hinner höras imorn innan ja drar mot Åseda <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0