Dag 27- Ett foto på något som gör mig lycklig

Okej, just nu finns de två saker som verkligen gör mig lycklig, så därför får det bli två foton.


Min älskade Alicia som jag saknar meest av allt i hela världen just nu! <3 Har inte träffat min älskling på över ett år och jag kan knappt hålla gråten inne när ja tänker på hur mkt ja saknar henne.. :'( <3 Men jag blir så glad och lycklig när jag tänker pstunderna vi haft tillsammans :D <3


Hahah, se blir ni kanske inte förvånade över att ni får en bild på Danny ;), men denna människa gör mig defentivit väldigt väldigt väldigt lycklig! :D Vet inte hur jag ska få er andra att förstå, jag vet faktiskt inte om ni nånsin kommer att förstå. Men så är det iaf :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0