Hellu,

tagga engelskaredovisning imorn :P o svenskaprov. Svenskaprovet består av att skriva ett referat, o va ska vi skriva om? Jo, fästingar haha xD
Hela veckan e helt fullspäckad, imorn plugg o träning av småttingarna.
Torsdag: skola (svenska debatt), konfirmander o UG, vet inte om jag kommer gå på UG alls, eller om jag stannar hemma o typ lägger mig värsta tidigt för jag ska orka ta mig upp på fredah så jag hinner med mitt tåg vid 06.06...
Fredag, lördag: stockholm, Unga Örnar Fs möte, S-extrakongress.
Söndag: Heeeeeeem! Hinner va i Växjö en timma innan jag ska va i kyrkan för att ha SSK :)
Kan bli ganska stressigt, men så blir det ibland :).
Nu ska jag läsa lite o plugga :)
Puss puss folks o ha en fett bra natt :P
Jag e så fett stolt över min Danny så de e inte sant!! Han rockade sönder Globen och fick hela arenan att hänga med i sin låt.   Fast det gick inte hela vägen fram, men men, i min ögon e han alltid en vinnare :D     Jag skriver mer om resten i Globen sen :) <3    Puss xD
Danny säger go´natt :) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0