Jaaaa! Yesterday was wonderful!

Snart sommarlov.. Har en massa som ska göras o avslutas.. Men snart är det slut. :) *pust*
Nu ska jag läsa klart min svenskabok så jag kan redovisa sen imorn... Den är jättedålig... Föstår inte det roliga i den.. Min lärare bara den är så rolig att man inte kan hålla sig för skratt! Haha.. eller inte.. Den e så tråkig att man typ skrattar för det.
Jaja, har bokat in ett nytt datum för o kolla Danny ;) 1a augusti på Liseberg :P. Nån som ska me?! ;) Förrutom HB XD
Hahah
TACK farmor för igår! <33 Hade ju bestämt att ja inte skulle åka te Liseberg igår, men hon tog med mig ändå!
Helt underbart!! Fetaste gigget ever! Så alla ska kolla turnéplanen o ta sej te närmaste stopp o kolla! <3
Ska fixa in bilderna o sen lägg upp dom här :D. Danny kolla på mej ;, hehe, sen har ja fett ont i ryggen efter ungen som stod o hoppa bakom mej såhon typ slog te mej 100 gånger... -.-''
Skriver mer sen, finns sjukt mkt o berätta :D <3
Atmosfear gav mig typ hjärtattack... Gick så grymt sakta upp att ja typ han sjunga en sjukt uppspeedad version av In the Club, haha... Tur att de bara va typ 3 andra pers som åkte samtidigt som mej o John, haha :P.
Ne, nu ska ja fortsätta läsa denna "roliga" bok så hörs vi sen :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0