Love to you all (L)

har suttit lite o tänkt för mig själv i min ensamhet.
O ja har kommit fram till en grej eller ja vet inte om de e en grej, eller om de e flera, men ;P.
Jag är dne jag är, och så är det, men jag skulle inte vara den jag är utan mina vänner. Jag hade aldrig blivit den människa jag är idag utan de runt omkring mig.
Jag kommer aldrig glömma vad vissa människor har gjort för mig under de senaste två åren, ni har visat mig hur det är att bli älskad och fått mig att känna mig värdefull!
Ngr av er är ja evigt tacksam! Eller alla, ni är bäst allihopa!! <33
Att ni står ut med mig, haha de är et under i vissa fall. Ibland förstår ja verkligen inte vf ni inte har lämnat mig, för vissa av er har ja svikit så att ja inte förstår de själv... Förlåt.. <3
Ni är värda all världens kärlek för att ni finns för mig, för att ni gång på gång ställer upp.
Ne, asså, ja vet inte hur ja ska tacka er, men asså kan väl inte göra så mkt annat än o finnas för er som ni funnits för mej, och fortsätta tacka er!
Livet är hårt, men de hade varit så mycket hårdare utan er. Utan er vet jag inte vart ja hade stått idag, men det kan inte blivit på ett bättrev ställe än där ja nu befinner mig!
Så ja vill bara säga en gång tillv, TAAAAACK! <3 och Jag älskar er alla, tack för att ni ställer upp!!
Jag har inte riktigt löst dilemmat om vilken bild om passar bäst till detta inlägg, men jag känner att jag måste ha en bild för att kunna avsluta, annars känns det inte bra. Så jag får helt enkelt lägga upp en massa bilder, de kommer att komma en hel del bilder nu. Bilderna har alla en speciell innebörd för mig och ni ska veta att jag äslar varenda än av dom :D <33


















Nej, det finns så många fler bilder som ja skulle kunna lägga upp. Men ja har inte plats för fler..
Så än en gång vill jag säga, tack jag älskar er alla! <3 <3 <3 <3

Alexandra - Uppsalas största blogg
2011-05-30 @ 05:13:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0