Danny Kållered 24 september 2011

Tänkte berätta lite om Kållered. Efter att vi snackat lite om harar o elefantewr o va de nu va somna vi iaf på fredan :P, tog oss upp på lördagen fixa oss o lite så. Fett mkt folk på tåget till GBG va en lättnad o klivia av tåget i mölndal, haha, somna på tåget upp  :P. Vi tog bussen te Kållered, haha, träffade på Safiyo o Nadia o nåra andra. Hahah, vi tappade bort oss helt när vi skulle från bussen te Kållered (eftersom vi inte läste vägbeskrivningen vi fick av Marika... heheh -.-''). Men iaf haha, vi hittade fram, satte oss vis scenen och fick vänta. Aah, först kom  Kitty Jutbring och presenterade Funky Kidz, inte speciellt kul :P men men, dansade lite sittande :P. Sen vid  kom iaf nån Zack, haha, han skulle göra ngn barnshow, o mina förhoppningar va inte stora. Så till en början stod jag o spelade WordCollapse på Julias iPod, hehe, klarade typ hela spelet, utom typ en bana..... Men iaf, skattade så jag trodde jag skullle dö, så sjukt rolig va han... Usch, det va ju nästan sjukt hur rolig han va. Sen kom iaf Danny, i sin nya fina frissa, sjukt snygg! Massa fina blickar till oss på första raden hela tiden, sen sa dom han skulle dra vid två efter. Mna bara, dags o skynda sej te signeringen så man hinner träffa honom, trodde nästan inte vi skulle hinna det. Mne iaf, tre minuter i två hann vi fram o fick träffa honom. Asså, leendet man får när man kommer fram och ser att han känner igen en, och man får en kram. Hna fick sitt korkhalsband, haha, xd.
Sen drog vi te donken o käkade iaf, såg världens roligaste skylt o så. Drog till kundsbacka o tog tåget därifrån, jag, HB, Elina o Tove åkte tillbaka till Laholm o gjorde absolut ingenting. Eller okej, ja och Julia räkande lite matte och sen körde vi hända gubbe. Asså, den leken eller va man nu ska kalla det är verkligen underskattad. Hhaah, iaf,
nu ska vi få lite bilder. Har inte orginalbilderna så ni får dom där det står Toves namn på ;P.




Okej, det tar fett lång tid o lägga upp bilder just nu, så det skiter ja i o göra :P
Haha, nu ska jag gå tillbaka till mina engelska glosor, men först, juste ;P
TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG! Tack Elina, Julia, Tove, Annelie, Marika, Emmy och alla andra! <3
Pöss and




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0