01 – En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv

Bilden togs igår ;)
1. Jag heter Lina ;)
1. My name is Lina ;)
2. Jag älskar min stora familj :)
2. I really love my big family :)
3. Jag skulle inte kunna leva utan mina vänner!
3. My firends are my life, I can not live without them!
4. Jag har alltid minst ett läppglans med mej vart jag än går!
4. I've always lipglos and chewingum with me everywhere!
5. Jag är extremt beroende av Twitter... och tuggummi.
5 I'm exremly abbicted to twitter... and chewingum.
6. Kyrkan är bland de bästa ställena jag vet!
6. Church is one of the best places I know!
7. I somras tillbringade jag lika många dagar med Julia som jag tillbringade med min familj :P
7. This summer I spend equal time with Julia as i spend with my family :P
8. Jag har haft ont i mitt ena knä i över tre år, och läkarna vet fortfarande inte vad det är..
8. My knee has been hurting for over three years now, and they still don't know what's wrong with it..
9. Efter att jag hela sommaren druckit cola kan jag inte dricka det längre..
9. After drinking Coke the whole summer I can't drink it anymore..
10. Jag älskar verkligen Danny och hans musik! Han håller mig vid liv
10. I really love Danny and his music! He is the one who is keeping me alive


MOAA
2012-05-21 @ 23:25:10
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

fina vän<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0