10 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur & förbannad

Låtar som jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, sur & förbannad.
Songs I'm listening to when you are happy, sad, bored,  and angry.
Glad/ Happy
Ledsen/ Sad
Uttråkad/ Bored
Inte för att låten i sig är tråkig, utan för att det är den låt som jag sätter på når jag är uttråkad, varför de blivit så vet jag inte :P
Not cause the song is boring, just cause it's the only song I'm listening to when I am bored, heheh I don't know why :P
Sur/ grouchy
Vet inte varför, men verkligen älskar att lyssna på denna låten när jag är sur... hehe :P
Don't know why, just love to listen to this song when I'm grouchy... hehe.. :P
Förbannad/ angry



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0