Gästbloggar he he he

Åhh titta vem som hitta in till Linas blogg!!
Det änd jag å lina gjort är att skrattat.. Hon är en underbar tjej med världens bästa humor. Eller så är det jag som har världens torraste humor. Hon är underbar och om sjukt lätt att prata ut med. Hon är förstålig(säger man så? haha) Lärde känan henne gennom danny vilket jag är tacksam över. Det finns inte en dag vi inte har snackat med varran förutom då jag låg i sjukuset vilket lina torterades. Lina har inget liv utan mig ska ni veta. Jag hör henens dagar asså ah omg hahahahahhhahaha.
På lördag ska denna kvinna komma hem till mig och bara gud vet vad vi skall hitta på. HAHAHA
kommer bli katastrof ska fan varna göteborg innan hon kommer. 
Erkänn ni digagr mig. JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM PÅ ATT BLOGGA(ush känner mig som en fjortis)
Iallafall helgen kommer att bli asum. LOVE // SAFIYO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0