Funderingar om vart jag egentligen vill med bloggen...

Usch vad jag är bra på att blogga.... Inte...
Har inte varit speciellt aktiv på bloggen på senaste tiden... Känns inte riktigt som att jag har något att skriva om egentligen... När jag väl skriver något känns det mest som att det är lösryckta saker som ingen egentligen vill läsa...
Satt innan och funderade över om vad jag ska göra med bloggen. Om jag ska ta en särskilld inriktning på något eller om jag kanske bara ska ta och lägga ner helt? Men jag kom inte riktigt fram till något egentligen...
Jag inser själv att jag kan skriva om min vardag, men vem vill egentligen läsa om att jag pluggar, för det är ju det som jag till största delen gör, om jag inte en gång i månaden sticker på en konsert eller hänger med lite polare...
Nej, det känns inte riktigt som att jag vet vad jag ska göra med bloggen just nu.... Hmm... Får allt ta och fundera lite till... Kanske ska lägga ner och bara blogga på YBbloggen med mina tjejer... Vem vet? Kanske är lättare när man har en inriktning. Kanske ska börja om? Vem vet...
Funderingar som aldrig tar slut... hehe...
Punkt slut, hej och hå! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0