5 ÅR SEDAN

Före exakt fem år sedan började vår saga. För fem år sedan i Båstad på RixFm Festival1 10e juli 2007.
Vill bara säga TACK till honom för dessa åren! Fem helt underbara år! År som har betytt allt för mig.
När du dök upp i min tv den där kvällen på idol var det en ren slump att jag tittade... Men jag är glad att jag tittade. Jag hade aldrig den dagen kunnat föreställa mig hur detta skulle sluta, eller sluta, det ska inte sluta alls, inte just nu iaf. Fem år är sjukt lång tid, fem år, det är exakt 1027 dagar. Det är en sjättedel av mitt liv...
Under fem år hinner det hända mycket, man hinner tappa intresset, man hinner komma tillbaka, man hinner bega misstag o man hinner förlåta. Under åren har vi stått på motgångar och mindre bra dagar. Under dessa åren har vi förändrats, vi har utvecklats och jag är stolt, stolt över båe mig själv och dig!! <3 Under dessa fem år har det suttit en del del olika postrar på mina väggar, som kommit och gått efter bara en liten period. Men du, du  Daniél Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski har lyckats sitta kvar där hela tiden, starkt jobbat!



Vad som än händer kommer jag alltid stå vid din sida, kommer alltid vara där på ett eller annat sätt. oavsett vad alla andra säger. U are the best! Amazing, that's what u are! Jag hade kunnat skriva en hel roman. Men jag känner inte riktigt att jag vill det, utan vill stanna här. Fem underbara år, fem helt fantastiska år! Älskar dej Danny! Önskar att alla kunde se det som ja ser i dej, och finna den tryggheten.
LOVE U TIL THE END OF TIME!

Moa Saucedo Johansson
2012-07-18 @ 21:14:39

DANNY SAUCEDO FOREVER IN MY HEART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :************




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0