02 – Meningen bakom ditt bloggnamn


Meningen bakom mitt bloggnamn, hehe..
Jag är ju inte så rolig av mig så jag har ju bara tagit mitt namn rakt av, tagit bort Ö:et för att det skulle funka och för att vara lite rolig lagt till ett A i Lina (nej, men mest för att när jag skapade bloggen förra året var det någon annan som gick under namnet linasoderlind, så de va upptaget...)
Så rolig är jag, nej men jag tycker faktiskt att jag har ett ganska fint namn så jag ansträngde mig faktiskt inte så mycket för att komma på något annat. Sen så tycker jag ju själv att det ska vara glasklart att det är just jag som sitter här och bloggar ;). hehe
The meaning behind my name here on the blog, hehe...
The thing is that my name is kinda boring actually, I've just taken my name, replaced the Ö so it would fit and just to be a little bit funny I added an extra A in Lina ( hehe, okey that was not true at all.. When I desided to start this blog, there was another blog with the name Linasoderlnd..)
I'm sooo funny, not... Hehe, no but I kinda like my name. And on the other hand, it's me who is bloging here and I wan't everyone to know it ;) hehe



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0