04 - En vana som du önskar att du inte hade

Jag har sedan jag var liten bitit på naglarna...
Själv tycker jag att det är riktigt jobbigt att jag gör det men jag kan inte sluta, tror jag har försökt med det mesta men det funkar inte... Så ärligt vet jag inte vad jag ska ta mig till för att sluta.. Men jag måste erkänna att jag blivit bättre nu än vad jag var innan, för jag biter inte mer än när jag är stressad (tror jag inte iaf)... Eftersom det har utvecklats så kan det vara så att jag är påväg att lära mig och bli av med denna vana, hoppas jag iaf... hehe ;)
Slänger in en random bil på mig själv som togs innan Mellofinalen i Globen nu iår :)
Since I was little I have been biting on my nails...
I think it is really annoying, but I can't stop, seriously think that I have tried everything but it doesn't work... I don't know what to do actually... But I must say that I've been better by the yearsm and I'm just biting when I'm stressed (not what I know of anyway).
So maybe I can get rid of it sometimes... hehe ;)
Here you have a random picture taken before the Mellofinal this year :).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0