09 – Någon du är stolt över de senaste dagarna

Någon som jag blivit stolt över de senaste dagarna? Hmmm, jag vet inte riktigt... Jag har faktiskt inte en aning.... Eller vänta, jag måste erkänna att jag faktiskt är ganska stolt över Loreen och hennes ESCvinst :). Sjukt kul att hon faktiskt åket till Baku och tog hem hela skiten, inte bara var i närheten som Saade förra året, utan verkligen gikc hela vägen. Grattis grattis!
Someone I'm proud of right now? Hmmm, I dont know really, don't have a  clue actually... Or wait, I must say that I'm extremly proud of Loreen and the fact that she won the whole Eurovison. It's so fun that she won, not just came in like 3rd place ot so, but she actually won the whole shit! Congrats congrats! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0