Forevere alone

Just nu känner jag mig lite ensam där jag sitter hemma hos Linus medan han är och jobbar...
Men jag överlever och tänkte inte bli speciellt långvarig eftersom jag egentligen har ganska mycket att göra just nu.
Tänkte egentligen bara berätta att jag är sjukt taggad... För jag åker till Bryssel imorgon för ett besök på EU-parlamentet! Ska bli jättekul att åka dit och se allt woho! Och hela resan gör mig ännu mer taggad på att driva en fantastisk valrörelse och hjälpa till att få socialdemokraterna och resten av de röda partierna till en majoritet efter valet i maj. Så NU KÖR VI (som de brukar säga i melodifestivalen)!!
 
Nu tänkte jag återgå till det jag måste göra innan jag lämnar landet imorgon.
Hittade denna bilden på Linus dator, en bild som finaste Emma tog på mig när vi var på pubrunda innan studenten i våras.
 
Puss och kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0