Grattis på födelsedagen Hallgren!

Tanken var alltså att jag skulle skriva ett Grattisinlägg till Emma... Men sen började jag kolla på New Girl och glömde helt bort att publicera det.. Så Ett par timmar försent tänker jag lägga upp det ändå.
 
Så jag tänkte ta och dela med mig av den finaste bilden jag kunde hitta på sötnosen, hoppas att hon läser det och inte blir alltför arg för att jag använder en två och ett halvt år gammal bild från vår Frankrikeresa.  (Denna bilden kanske kostar mig en till tårta.. Eller? )
Grattis på födelsedagen sötnos! Hoppas du haft en jättebra dag!
Puss och kram!
Tack för att du vill va min polare och alltid står ut med mig!
 
 
Nu tänkte jag gå och lägga mig, vilket betyder att jag återkommer senare idag,.. OM inte någon har skickat någon att kidnappa mig efter denna bilden. ;)
Sötnosen
2014-02-14 @ 08:18:46
URL: http://Www.crazie.devote.se

LIIIIIIIIIIIINA!!!!!!!

För det här vill jag ha en tårta och chokladbollar :)
Puss på dig!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0