Mitt rum är svinkallt!

Som rubriken antyder är det riktigt kallt i mitt rum.... Jag satt här och frös i säkert tio minuter innan jag kom fram till att jag stängt av elementet för att det inte skulle vara igång i onödan....
 
Dagen har i all ära varit händelserik och fullspäckad. Så efter att ha tillbringat nästan hela eftermiddagen med SSU Kronoberg nere i IOGT med grymt inspirerande föreläsningar tog jag mig vidare för att gratulera denna veckans födelsedagsbarn.
Sedan bjöd kvällen på Melodifestivalen tillsammans med familjen. Jag måste erkänna att årets upplaga är långt ifrån lika rolig som förra året och framför allt saknar jag förra årets programledare.... Nour och Anders är riktigt tråkiga, tyvärr.... VAR ÄR EDWARD AF SILLÉN?!?! Snälla kom tillbaka och gör något åt manusen, för detta funkar inte längre!! Det är ohållbart, faktiskt.
 
 
Nu sitter jag iaf här framför min dator som jag inte har haft tid med på hela dagen. Jag funderar på att gå och lägga mig eftersom jag trots allt ska upp i ottan imorgon och bege mig mot ännu en dag tillsammans med SSU.
 
Så jag måste tyvärr säga att jag nu tänker lämna er, för en dejt med min säng!
Ha det bra, puss och kram! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0