På något hotellrum i centrala Bryssel!!

Helt sjukt! Jag är alltså i Bryssel och har haft en jättemysig kväll :)
Imorgon ska vi alltså till EU-parlamentet (HELSJUKT!!!!).
Men först kan jag ju visa vad jag vart med om ikväll.

Först av allt var vi med om en såndär grej som bara häner på filmer. Vi kom till centralstationen i Bryssel och skulle alltså gå till hotellet. Men den ena damen sa att hennes kusin skulle hämta henne med bil så vi kunde åka med... Heheh, när kusinen väl kom visade det sig att hon bara hade en liten sportbil med TVÅ säten (o vi var alltså 4 som stod kvar o väntade), snopna men fulla i skratt slutade det med att farmor och en annan (alltså inte hon som egentligen skulle bli hämtad) in i bilen och åkte mot hotellet, medan jag och hon som skulle bli hämtad fick gå till hotellet.
Men tror ni att vi hittade rätt? Haha nej, så klart inte.. Så efter att vi virrat runt i 45 minuter hittade vi.. Vid detta laget även vrålhungriga..

Nästa uppdrag var alltså att hitta någonstans att äta middag, vilket vi lyckades med!! Woho, så mätta och goa gick vi vidare :).

Vi kom till Grand Place. Vackraste torget jag sett! (Kommer kanske fler bilder senare)



Efter detta gick vi vidare o kollade på någon staty och sedan köpte jag lite dvs. 5 askar chocklad;)

Puss och pepp! :*

Ett roligt tillägg är att jag även har Spotify i öronen och bland all min musik kommer det reklam på franska.. Hahah, älskar det!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0