Prata i telefon= jobbigt

La precis på telefonen efter att ha snackat med Erika. Anledningen till att jag ringde var att fördriva lite tid under tiden som jag vandrade hem till farmor i mörkret och eftersom min pojkvän för tillfället var oåtkomlig blev det nästa på listan jag ringde upp.
I alla fall så slutade det med att vi pratade lite längre än planerat och dessutom sa "Hejdå, vi ses!" femtioelva olika gånger.
Slutsatserna av vårat telefonsamtal blev iaf att vi nästa år ska gå på bio på alla hjärtans dag och se "Femtio nyanser av honom", vi kom även fram till att hennes syster och Linus ska få följa med.
Nästa slutsats som drogs var även den att vi ser fram emot den nya Tarzan-filmen som tydligen är på gång och dessutom med mr. Alexander Skarsgård i huvudrollen. Vi konstaterade även att det var grymt eftersom Tarzan aldrig har någon tröja på sig och att filmen dessutom kommer i 3D ;)

Tyckte att denna postern till filmen var riktigt snygg dessutom!
Lymmel
2014-02-12 @ 21:30:33
URL: http://lymmel.devote.se

Snitzig poset dem lyckats få till :P

Svar: Ellerhur! ;)
Lina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0