Tanken var att....

.. jag för en gångs skull skulle ta mig i skinnet och lägga min tidigt. Men den planen sprack helt och hållet...
Jag gick alltså och la mig, men när jag inte var det minsta trött efter en halvtimme bestämde jag mig istället för att gå upp och poppa mig lite popcorn.
Så nu sitter jag alltså här igen framför min dator och försöker komma fram till det slutgiltiga beslutet om jag ska fortsätta fila på min uppsats eller om jag ska anse den färdig för idag och istället se på Awkward.
 
Det ovanstående jag skrivit har tagit ungefär dubbelt så lång tid att skriva som det brukar, men eftersom jag var annan sekund vänder mig mot popcornskålen och trycker i lite popcorn har mitt skrivande slöats ner totalt. Haha, jag tror ärligt att jag är helt såld på popcorn. Jag skulle ärligt kunna leva på popcorn. (Kan vara mest meningslösa stycket som någonsin skrivits i världshistorien, men jag tyckte att de va kul att berätta.)
 
Så under tiden som jag skrev det meningslösa stycket ovan bestämde jag mig för att måla färdigt mina naglar och samtidigt kolla på lite drama i Awkward. En lagom komplicerad och lagom dramatisk serie för min smak. Den är helt enkelt lagom i allt.
 
Så ha det bra och sov så gott. 
Så hörs vi förhoppningsvis imorgon om inget annat händer.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0